בדיקת ערכי פדיון ו"צבע הכסף" בפוליסות ביטוח מנהלים

פוליסי צ'ק חותרת לעשיית צדק עם הלקוח ומאפשרת לחברת הביטוח לתקן את הטעות

חושד שיש טעויות בחברות הביטוח כנראה אתה צודק, מצאנו שיש טעויות חישוב של מאות ועשרות אלפי ש"ח, בעת תשלומי פדיון בעת פרישה או קבלת קצבה חודשית, בעת פדיון כספי פיצויים או תגמולים, בעת פדיון עקב תשלומי מס ועוד, זה הזמן לבצע בדיקה.

במקרים רבים, נופלות טעויות לרעתך, כך שהכסף המגיע לך נשאר בחברת הביטוח, מניסיוננו אחוז הטעויות לרעת הלקוח גדול כ 50%, במיוחד בקרב הגמלאים. אנו נבצע עבורך בדיקה של כספי פדיון פוליסות ביטוח חיים ומנהלים.

עד היום זכו מאות לקוחות פוליסי צ`ק לקבל מיליוני שקלים עקב טעויות שאותרו בפדיון הפוליסות. טווח הטעויות נרחב ונמצאו למעלה מ – 100 סוגים שונים של טעויות, גם למקבלי קיצבה חודשית ו/או לפוליסות שנפדו לפני שנים רבות ו/או בתשלום עקב מקרה מוות. לעיתים גובה ההחזר מגיע ל כ 100 עד 300 אחוז מערך הפדיון.

אם גם אתה מרגיש שקיימת בעיה בפוליסות שלך מן העבר, נעזור לך לבחון את ההיתכנות למציאת טעות חישוב בפוליסות בין אם משכת את הכספים בעבר ובין אם אתה לקראת פרישה או שאתה מקבל קיצבה חודשית.

בדיקת "צבע הכסף" היא בדיקת הפיצול של ערכי הפדיון למרכיבים השונים כגון פיצויים לקיצבה/רצף זכויות, פיצויים פטורים, תגמולים חייבים במס, תגמולים פטורים ועוד. נמצאו טעויות רבות בחלוקה הפנימית של ערכי הפדיון ללקוחותינו אשר סייעה רבות בתכנון נכון של הפרישה באמצעות איש מקצוע. היקף הטעויות ענק בהיקף של כ 90% מלקוחותינו.

בדיקת צבע הכסף חשובה כי חברת הביטוח טועה בחישוב ערכי פדיון הפיצויים בין מעסיקים כלומר מערבבת פיצויים של מעסיק אחד עם מעסיק שני, לעיתים כספי הפיצויים שיועדו לרצף זכויות פיצויים ולרצף קיצבה שגויים כי השערוך של כל אחד מהם שונה, יש חשיבות לחשב את התגמולים לפי תקופות נכונות ולפצל אותם נכון מערך הפדיון על מנת לבדל את החלק הפטור והחייב במס

שיוך כספים לא נכון גרם לפיצול שגוי ולהגדלת חבות המס ללא סיבה מוצדקת

חישוב לא נכון של הפיצויים יכול לגרום להשלמת פיצויים מהמעסיק בסכום קטן ממה שצריך

לבדיקת צבע הכסף יש משמעות כספית גדולה המשפיעה על גובה חבות המס ואף על גובה הקיצבה (לרבות היוון קיצבה מזכה והיוון קיצבה מוכרת. ראה מאמר מורחב באתר במחיצת מאמרים)

צור קשר להלן או מלא שאלון לקבלת הצעת מחיר

הקש על השאלון לקבלת הצעת מחיר:

לפרטים ומידע נוסף - צרו עימנו קשר היום

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.