ארז בעל החברה הוא מקצוען אמיתי ומחזיק את הידע והנוסחאות לחישוב ערכי הזכויות בפנסיות בהתאם לחוקים והתקנות המשתנות במשך עשרות השנים

הופתעתי לטובה מיחס חם של המשרד
13 ביוני 2019
תודה מקרב לב על טיפול מסור ומקצועי עם תוצאה משמחת בסופו
18 בפברואר 2020

לפני כשנה הייתי במצב של לקראת פרישה לאחר ארבעים ואחד שנות עבודה במפעל בטחוני ידוע.

היו בידי ערב רב של פוליסות מנהלים שההבנה שלי בהם הייתה מינימלית. מצד אחד, כמו רוב העובדים, במשך השנים לא התעניינתי במיוחד בנושא ומצד שני השינוי התכוף בחוקים ובתקנות לא אפשר מעקב והבנה של הפוליסות.

הספק הכבד האם אני מקבל את כל זכויותיי מחברת הביטוח הדיר שינה מעיני. הבנתי כי יש צורך לבדיקה מקפת של זכויותיי. כמו כן הבנתי כי "יועץ פנסיוני" איננו יכול לתת תשובה לספקותיי. חיפשתי גוף מקצועי בלתי תלוי שיעשה לי "סדר" בפוליסות.

בעקבות המלצה מאיש מקצוע בנושא הפנסיות פניתי לחברת "פוליסי צ'ק". הצעת המחיר שקיבלתי לביצוע הבדיקה הייתה גבוהה ומרתיעה. למרות זאת החלטתי לשלם את המחיר הגבוה ואמנם לא התאכזבתי.

חברת "פוליסי צ'ק" היא בעלת ידע ייחודי לחישוב הזכויות בפוליסות השונות כולל החלוקה הפנימית בין כספי פיצויים וכספי תגמולים. ארז בעל החברה הוא מקצוען אמיתי ומחזיק את הידע והנוסחאות לחישוב ערכי הזכויות בפנסיות בהתאם לחוקים והתקנות המשתנות במשך עשרות השנים. קביעותיו מקובלות על חברת הביטוח מכיוון שהם מתבססים על נתונים אמיתיים. תוצאות הבדיקה הניבו לי רווח של עשרות אלפי שקלים באופן ישיר ובאופן עקיף ע"י עדכון החלוקה הפנימית בין כספים חייבים במס לכספים פטורים ממס.

לא נשאר לי אלא להמליץ בכל פה על השרות המקצועי, המועיל והאדיב של חברת "פוליסי צ'ק".

אבי פלדמן

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.