לא ידעת על נספח חשוב הקיים בפוליסה שלך, אתה עלול להפסיד מאות אלפי ש"ח
3 במאי 2018
עומד לזכותך בונוס מחברת הביטוח המופיע באותיות הקטנות של הפוליסה, כמה כסף מגיע לך ?
17 במאי 2018
 

כל השנים שילמתי פרמיה לחברת הביטוח כאשר נפגעתי, חליתי ותבעתי, אז אני לא מקבל את המגיע לי ומתישים אותי

אתם לא היחידים, למה זה קורה ? ומה עושים ? החלק הטוב שאתם לא לבד

המהות של ביטוח היא פשוטה, אתה משלם פרמיה לפי מצב בריאותך בעת רכישת הפוליסה ומקבל כיסוי לארועים של מוות, נכות, או מחלה כפי שמוגדר בפוליסה.

כאשר נפגעת ואתה תובע את חברת הביטוח אתה בעצם נכנס למערכת הבנויה מאינטרסים מנוגדים:

הראשונה: למרות ששילמת פרמיה כל השנים, לחברת הביטוח יש אינטרס כלכלי לדחות את התביעה שלך או לשלם רק חלק ממנה. היסטוריה זו גורמת לכך שענף הביטוח נחשב כענף שהכי קשה לבטוח בו בעת צרה.

השניה: חוסר יעילות של חברת הביטוח מובילה לכך שרק 67% מתשלומי הפרמיות ששילם הלקוח מוקצים לתשלום תביעות.

השלישית: רמאויות – חברות הביטוח סובלות וחוששות מרמאויות וממתחזים בעת התביעה, הלקוח שחושב ששילם פרמיה רבה כל השנים ובשל המוניטין של חברת הביטוח המתחמקת מתשלום תביעות ינסה להגדיל את תשלום התביעה המקורית, או להונות את חברת הביטוח בדרך זו או אחרת. סעיף זה יוצר את סעיף 1 לעיל וחוזר חלילה. היקף הרמאויות מסתכם במאות טריליוני דולרים בכל העולם

זה מוביל לדיון שצריך לעשות שינוי מהותי ומהפכה במוצרי הביטוח, אך עד שמהפכה כזו תושלם מה עושים ? לומדים מניסיון העבר מאירועי תביעות.

פוליסי צ'ק, בפעילותה בודקת בין השאר את נכונות סכום הפיצוי המשולם ע"י חברות הביטוח ללקוחות שנפגעו.

לדוגמא: כיסוי של אובדן כושר עבודה המכסה במקרה של מחלה או פגיעה או תאונה וכו' מאפשר קבלת משכורת חודשית כל עוד המבוטח לא יכול לחזור לעבודה, הכיסוי מוגבל עד גיל 65. בעת ארוע של אובדן כושר עבודה ואובדן ההכנסה נוצר עול כלכלי הנגרם מהפסקת ההכנסה השוטפת וההוצאות הכספיות הכבדות בטיפול של הנפגע.

מניסיוננו נתקלנו במצבים חריגים והחלטנו לשתף את הציבור באירועים שונים על מנת שלא יישנו ולקוחות נוספים לא ייפגעו , להלן הדוגמאות :

•סכום הפיצוי ששילמה חברת הביטוח היה נמוך כתוצאה משיערוך שגוי של סכום הפיצוי

•חברת הביטוח אישרה 100% מסכום הפיצוי, אך בפועל לקוח קיבל רק 60% מהסכום

•חברת הביטוח אישרה תשלום מלא, אבל החליטה לא לשלם ללקוח אלא להשתמש בכספים לטובת חוב הלוואה שחייב לה הלקוח והותירה אותו ללא הגנה כלכלית

•בעקבות העלאת שכר של העובד, לא בוצעה התאמה לגובה הכסוי של אובדן כושר העבודה וסכום הפיצוי ששולם היה נמוך מ 75% מהשכר האמיתי

•כיסוי אובדן כושר עבודה כולל גם כיסוי של שחרור מתשלום פרמיות (חברת הביטוח משלמת בעצמה את הפרמיה לפוליסה כל עוד העובד לא יכול לחזור לעבודה). נתקלנו במקרים שחברת הביטוח שילמה את סכום הביטוח של אובדן כושר העבודה, אבל לא זיכתה את הפוליסות האחרות בגין הפרמיות השוטפות כולן או חלקן

•חברת הביטוח שילמה ללקוח סכום מופחת של אובדן כושר עבודה וזאת לאחר שהחברה הקטינה את סכום הביטוח לאחר תאריך הפגיעה. (חל איסור לבצע הקטנת סכום אובדן כושר עבודה לאחר מועד הפגיעה)

• בדרך כלל מעסיקים מפרישים לכסוי אובדן כושר עבודה עד 2.5% מהשכר, לעיתים יש הנחייה של מעסיק לא להגביל בתקרה הזו, כלומר לשלם אובדן כושר עבודה מלא עד 75% מהשכר ולא משנה כמה תעלה הפרמיה (גם אם היא נניח 3.55% מהשכר), נתקלנו במקרים שחברת הביטוח לא מבצעת את ההנחיה כלשונה. מכאן שסכום הביטוח המשולם בתביעה קטן מהסכום שהיה אמור להשתלם עפ"י הנחיית המעסיק מלכתחילה

•אובדן כושר עבודה יכול להיגרם כתוצאה ממחלה או תאונה. כאשר הסיבה היא "בעיות נפשיות" קורה שחברת הביטוח משלמת סכום נמוך מדי ומתישה את הלקוח במצבו הרגיש/רעוע

•לעיתים נקבע שסכום הביטוח יהיה צמוד למדד ובטעות חברת הביטוח לא הצמידה את הסכום ואז נפגע הסכום המשולם

•שינוי אופן גבייה גרם בארוע של אובדן כושר עבודה לשינוי באופן ההצמדה אשר פגע בסכום הכיסוי הביטוחי לרעת המבוטח

•במקרה של ריבוי פוליסות, פיזור הכספים ששולמו מבוצע לפוליסות שונות ולפעמים יתרת הכספים משוייכת לפוליסה האחרונה בה קיים כסוי אובדן כושר עבודה ומפחיתה אוטומטית את סכום הכיסוי הביטוחי בהתאם לפרמיה המוקטנת ששולמה. הסיבה היא שההפקדה לא מספיקה (לדוגמא: בפוליסות מסוג עדיף "תקבול לפי שכר") ונוצר לכאורה "שכר חדש" שהוא נמוך יותר ומכאן גם גובה הכסוי נמוך בהתאמה

•תקופת המתנה – יש הגדרות שונות לתקופת המתנה, לעיתים חברת הביטוח לא מחשבת נכון את חודשי תקופת ההמתנה

•תשלום לפי ההגדרה המורחבת של אובדן כושר עבודה - לעיתים כסוי אובדן כושר עבודה הוא כסוי מורחב ויש להתחיל את התשלום מגובה של 25% ולא מ- 75%

•תוספות סיכון "עיסוק"/"תחביב" לפרמיה השוטפת של כסוי אובדן כושר עבודה - חשוב לבדוק את הגדרת העיסוק בעת קרות מקרה הביטוח: האם עודכן העיסוק ? האם בעבר היה סיכון בגינו משולמת תוספת מקצוע ו/או תחביב? תרחיש זה עלול ליצור הפחתה של סכום הביטוח בגלל התייקרות התעריף והתקרה שנקבעה לכיסוי

 

אז מדוע כדאי לפנות למומחים המקצועיים של פוליסי צ'ק

1. אנו נדאג שכל הפרמיות יגיעו למקומם הנכון לכל תקופת הפוליסה

חוות דעת של מומחה היא הדרך הנכונה, המקצועית והמפורטת להתמודד מול חברת הביטוח

2. גם אם אתה עדיין עובד אצל אותו מעסיק זה הזמן לבדוק ולתקן, אתה מוזמן להעביר אלינו את הפוליסות לבדיקה.

חשוב לזכור כי הנתונים הדרושים לבדיקה גם הם חשובים ומומחה מטעמכם יכול לוודא שאכן קיבלתם את כל הנתונים הדרושים לבדיקה.

3. אנו מגישים חוות דעת ערוכה וברורה לחברת הביטוח

ב 98% מהמקרים שהגשנו חוות דעת מומחה לחברת הביטוח חברת הביטוח תיקנה את מלוא הסכומים הנקובים בחוות הדעת.

4. תגובה מהירה ויעילה

ל"פוליסי צ'ק" יש מוניטין רב שנים של מעל 15 שנות פעילות מול חברות הביטוח, לכן חברות הביטוח נענות ביעילות לכל פנייה שלנו

5. חשיפת כל האמת ועשיית צדק

זכור פניה למומחה יכולה להבטיח את מימוש זכויותיך באופן מלא ולחשיפת האמת במלואה תוך מתן שקט נפשי.

6. חסכון בזמן ועצבים וקבלת שקט נפשי שאתה נמצא בידיים הנכונות

מומחה בעל ניסיון רב שנים יכול לקצר משמעותית את הדרך לקבלת הכסף האבוד שלך, כי הוא מכיר כבר מקרים דומים יודע על תקדימים מהעבר ומשתמש בהם בחוות הדעת המקצועית שלו מצב שמקצר את הדרך לקבלת הכסף עקב הטעויות בפוליסה שלך.

7. ניסיון של 15 שנים בהגשת חוות דעת מומחה ואיתור טעויות של חברות הביטוח

איתרנו יותר מ 80 סוגים שונים של טעויות, מומחה עתיר ניסיון יוכל לעלות על מירב הטעויות.

ארז דיין המייסד של "פוליסי צ'ק" מוכר ע"י המכון לחוות דעת מומחים להגשת חוות דעת מומחה לבתי המשפט בתחום של בדיקת ערכי פדיון של פוליסות.

8. סבלנות, הסבר מקיף ללקוח ושירות טוב

בדף ההמלצות של לקוחותינו המרוצים ניתן לראות שסבלנות הסבר מקיף ללקוח, שיתוף פעולה הדדי ושירות טוב חשובים להצלחה בתהליך

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.