עומד לזכותך בונוס מחברת הביטוח המופיע באותיות הקטנות של הפוליסה, כמה כסף מגיע לך ?
17 במאי 2018
תיקון 190 – לפני שאתה מעביר את הכספים תבדוק שאין טעויות
28 במאי 2018
 

בתהליכי פרידה גירושין, יש חשיבות לחלוקת הרכוש הפנסיוני ובדיקתו

לא תעברו לבד את הגירושין, חלקכם ברכוש הפנסיוני ייבדק ע"י המומחים של פוליסי צ'ק

עם העלייה בתוחלת חיים והשאיפה לאיכות חיים נאותה ולמימוש עצמי, מסתמנת בשנים האחרונות תופעה הולכת ומתפתחת של גירושין בגיל הזהב. ערכו של הרכוש הפנסיוני שניצבר לאורך השנים גדול, קרי, פוליסות ביטוח מנהלים וחיסכון , קרנות פנסיה וקופות גמל ולכן יש חשיבות לבדיקה של התחום בפנסיוני מן ההיבט של אימות הנתונים ובדיקת הנתונים עליהם מבססות חברות הביטוח את החישובים והתוצאה הסופית של ערך הפדיון.

חוק יחסי ממון בין בני זוג חל על בני זוג שנישאו לאחר 1.1.1974 וקובע כי חלוקת הרכוש תהא בדרך של איזון זכויות כולל - כל הנצבר בתא המשפחתי לרבות כאמור המוניטין, נכסי הקריירה. בתי המשפט ממנים אנשי מקצוע כגון אקטוארים, רו"ח שמאי מקרקעין, אשר אומדים את שווי הזכויות לצורך חלוקתו אם בעיין ואם ע"י איזון משאבים . לאחרונה תוקן החוק וניתן כיום לבצע את חלוקת רכוש עוד טרם סיום פורמלי של הנישואין והכל על מנת שבן/בת הזוג המעכבים את הפירוד לא יחזיקו ברכוש התא המשפחתי כערובה.

עוברים תהליך גירושים/פרידה ? האם אתם מודעים לכלל הזכויות שלכם ? חוק חלוקת חיסכון פנסיוני (משנת 2014) קובע כי יש אפשרות לחלק את החיסכון הפנסיוני לשני חשבונות נפרדים לבני הזוג כבר ברגע הגירושין. כאשר החיסכון הפנסיוני מחולק, למעשה מבוצע פדיון (משיכת כספים) מהפוליסות לטובת החשבון החדש. מניסיוננו, יש טעויות חישוב של ערכי הצבירה / ערכי פדיון כך ששני בני הזוג עלולים להפסיד בין עשרות אלפים למאות אלפי שקלים. מומחי פוליסי צ'ק יבדקו עבורכם את ערכי צבירת הזכויות והפדיון כבר בשלבים השונים ומבטיחים כי תקבלו את הסכומים המגיעים לכל אחד מבני הזוג. הבדיקה של חלוקת רכוש פנסיוני ואיזון משאבים מבוססת על תוכנה מתמטית וביטוחית עם יכולת בקרה של חישוב הפוליסות על מנת להגיע לחקר האמת.

החוק החדש בנושא חלוקת הרכוש הפנסיוני ואיזון המשאבים בין בני הזוג שנפרדו , מתיר העברת הזכויות הכספיות לזכות בן הזוג לשעבר החל מחודש פברואר 2015.

החלטתם להיפרד ? התגרשתם ? קבלו פרטים מהמומחים בפוליסי צ'ק חישוב חלוקת רכוש פנסיוני ואיזון משאבים המבוסס על תוכנה מתמטית ביטוחית עם יכולת בקרה על החישוב הנעשה במערכות של חברות הביטוח.

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.