איך קורה שחברת הבטוח לוקחת מהחיסכון של העובד בפוליסת ביטוח מנהלים
16 באוקטובר 2018
איך מגישים תלונה נגד חברת הביטוח הפניקס בביטוח מנהלים וחסכון
30 באוקטובר 2018
 

מדוע צריך לבדוק את חישוב הפוליסות עכשיו לפני מקרה מוות ולא לדחות את הבדיקה ?

משתתפים בצערך ! אם הפכת לאלמן /אלמנה ולא בדקתם את הפוליסה לפני המוות ,חברת הביטוח לא תמסור מידע נחוץ ותמנע ממך להגיע לחקר האמת בבדיקת הפוליסה אז מה עושים ?

פוליסי צ'ק בבואה לבדוק את ערכי הפדיון בפוליסות ביטוח מנהלים וחיסכון מקבלת באישור הלקוח את המידע המורחב מחברות הביטוח החל מהעתק פוליסה מקורית, דרך העתק מכל שינוי שבוצע לאורך השנים , שינוי מעסיקים, פירוט הפקדות ועוד..

בזכות המידע המקיף המתקבל מחברות הביטוח ומוזן למערכת התוכנה של פוליסי צ'ק ( מקביל לבדיקה ביטוחית ידנית)ניתן לקבוע בוודאות האם יש טעות בחישוב של ערכי הפדיון שביצעה חברת הביטוח (מניסיוננו הטעות יכולה להסתכם ב- עד מאות אלפי ₪ ).

לאחרונה חברת הביטוח "כלל" בחרה להמנע מלתת לאלמנה את המידע המלא הקיים בחברה אלא רק את המידע המינימלי המתייחס למגבלת זמן רטרואקטיבי כך שלא תתאפשר באופן אובייקטיבי וממוסמך הגעה לחקירת האמת של הנתונים המדווחים ע"י חברת הביטוח.

להלן פירוט המידע המצומצם והזמן הקצוב :

נתונים על סכומי פדיון,סכומי קצבה וסכומי ביטוח עד 3 שנים אחורה ממועד בקשת המוטב לקבלת המידע

נתונים על פרמיות ל 7 שנים אחורה ממועד בקשת המוטב לקבלת המידע

העתק של דף פרטי הביטוח המעודכן האחרון של הפוליסה

לראשונה בפוליסי צ'ק, אלמנה שביקשה מפוליסי צ'ק לבצע את הבדיקה בפוליסות ע"ש בעלה נתקלה בסירוב לקבלת המידע המורחב שהיה מקבל הלקוח ללא בעיה אם היה בחיים ונאלצה לשכור שרותי עורך דין

הפתרון: אל תשאיר ליורשים שלך את המטלה של בדיקת הכספים שקיבלו, פנה עוד היום לבדיקת הפוליסות ותמנע מחברת הביטוח את האפשרות לחסימת המידע המורחב, נזק כספי והוצאות מיותרות ליקרים לך, פנה עוד היום להסדיר נושא חשוב ודחוף זה

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.