קביעת מוטבים בפוליסת ביטוח חיים
20 באוגוסט 2018
הטבות לעובדים במסגרת הסכמים בין מעסיקים לחברות הביטוח בפוליסות ביטוח מנהלים
4 בספטמבר 2018
 

חשוב לפעול נכון בהגשת תלונה לחברת הראל עפ"י ניסיוננו:

ראשית כדאי לפנות לממונה על פניות הציבור בחברת הראל ואם לא היה מענה או המענה לא מספק לפנות למפקח על הביטוח

חשוב שכאשר אתם מגישים תלונה על אי מענה, אי מסירת מסמכים, שירות לקוי, הפרשים בפוליסות, פער בין דוחות שנתיים, אי קליטת תשלומים, חלוקת כספים שגויה ועוד חשוב לפרט את כל השתלשלות הסיפור מול הראל ולצרף מסמכים מתאימים

מומלץ לפנות במייל ל: zibur@harel-ins.co.il עבור עו"ד אפרת אולברג-גרטל, הממונה על פניות הציבור. הראל חברה לביטוח בע"מ, בית הראל, רח' אבא הלל 3, ת.ד. 1951 רמת גן 52118

פקס של פניות הציבור בהראל: 03-7348114

אם ברצונכם לבדוק טרם הגשת התלונה חשד לחוסרים או היעלמות כספים בפוליסות ביטוח מנהלים וחסכון נשמח לעזור

חשוב: אם לא נענתם ע"י חברת הביטוח הראל פנו למפקח על הביטוח כדלקמן:

בהגשת פניה יש לכלול את הפרטים הבאים: 1. פרטי הפונה: שם הפונה, מספר תעודת זהות/ח.פ., כתובת למשלוח דואר, מספר טלפון/פקסימיליה וכתובת דואר אלקטרוני. 2. פרטים מזהים נוספים בקשר לפנייה כגון: מספר פוליסה, מספר תביעה, פרטי חשבון קופת גמל, לפי העניין. 3. פרטי הגורם כלפיו מוגשת תלונה - חברת הביטוח, סוכן הביטוח, יועץ פנסיוני, קרן הפנסיה, קופת הגמל. לגבי סוכני ביטוח ויועצים פנסיוניים- נא לציין שם פרטי ושם משפחה, וככל שידוע לציין גם 4. כתובת דואר, כתובת דואר אלקטרוני, מספר תעודת זהות של הסוכן או היועץ ומספר הטלפון שלו. 5. תיאור קצר של נושא ומהות הפנייה. 6. לצרף צילומים של המסמכים הקשורים לפנייה. 7. אם מדובר בפונה שמגיש תלונה בשם אדם אחר - יש לכלול גם את השם פרטי, שם המשפחה ומספר תעודת הזהות של המבוטח/עמית בשמו מוגשת התלונה ולצרף יפוי כוח מתאים. 8. עו"ד או סוכן ביטוח שפונה בשם לקוח, יצרף יפוי כוח מתאים. פניות ללא יפוי כוח לא תטופלנה. **פניות בעילום שם לא יטופלו. ** בכל פנייה יש לציין את ת.ז. של בעל הפוליסה או/ו והמבוטח. ללא ציון ת.ז. הפנייה לא תטופל.

ניתן לשלוח תלונה למפקח על הביטוח לפקס 02-5695352

למשלוח תלונה בדואר למפקח על הביטוח: בדואר רגיל לכתובת: המפקחת על הביטוח, היחידה לפניות הציבור - רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון, רח' עם ועולמו 4, ירושלים מיקוד 9546304

להגשת תלונה מקוונת למפקח על הביטוח בלינק הבא: https://pe.cma.gov.il/

לצרוף טופס הגשת תלונה למפקח על הביטוח בלינק הבא: https://mof.gov.il/hon/Consumer-Information/Documents/complaintInsurance.pdf

כדאי טרם הגשת תלונה למפקח על הביטוח לבצע בדיקה כוללת של הפוליסות שלכם ב"פוליסי צ'ק"

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.