איך קרה שחברת ביטוח ביקשה מלקוח שיחזיר לה 10,000 ש"ח ופוליסי צ'ק בדקה ומצאה שהוא צריך לקבל עוד 140,000 ש"ח
7 במרץ 2019
סימני אזהרה לטעויות בדו"ח השנתי לשנת 2020 שקיבלת מחברות הביטוח
1 במאי 2019
 

בתרחיש בו חברת הביטוח ממאנת לזכות את הלקוח ,ניתן להעביר את הטיפול בפוליסות של הלקוח מחברת הביטוח לבית המשפט

ברור הפרשים וסוגיות שונות מול חברות הביטוח במגוון של ארועים דורש לעיתים חוות דעת משפטית.

באמצעות חוות דעת מומחה לבית המשפט ניתן להעריך באופן מדוייק ומושכל את סיכויי ההצלחה של התביעה, הערכת סיכונים ואומדן הנזק הכלכלי.

מייסד פוליסי צ'ק ,ארז דיין הוכר ע"י המכון לחוות דעת מומחים כמומחה המוסמך להגיש חוות דעת מומחה לבית המשפט בתחום ביטוח חיים וחיסכון

בתרחיש בו חברת הביטוח ממאנת לזכות את הלקוח ,ניתן להעביר את הטיפול בפוליסות של הלקוח מחברת הביטוח לבית המשפט כגון: חישוב ערכי פדיון בביטוח מנהלים וחיסכון ארוך טווח, חלוקת רכוש פנסיוני, תביעה של אובדן כושר עבודה, חישוב נתונים פנסיוניים שגויים, גובה קיצבה, פנסיה, גמלא חודשית, זקיפת ריבית שגויה, שיחזור חישובים היסטוריים, סימולציות שונות לפי דרישות העו"ד, חישוב שגוי של קיזוז הלוואות מפוליסות, שיערוך שגוי של סכומים למקרה מוות, תשלום פיצוי נמוך מתנאי הפוליסה במקרה של אובדן כושר עבודה ועוד.

עו"ד המגיע לערכאות מצטייד בחוות דעת מקצועית מבעל הניסיון והידע בתחום. זה לא סוד שהדברים מורכבים ובתי משפט לא מכירים את המשמעות של האותיות הקטנות של הפוליסות. איש מקצוע עם הידע והניסיון המקיף בדגש על הפרטים הקטנים עוזר להבין את אותם הפרטים הקטנים והמשמעויות אשר יש בהם להטות את הכף בהחלטת השופט. הפילוסוף ניטשה לא טעה כשאמר: "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים".

לקוח המקבל חוות דעת מומחה מקצועית ומפורטת חוסך זמן ועלויות - מעוניין בחוות דעת מומחה להגשה לבית המשפט פנה אלינו לקבלת הצעת מחיר.

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.