מדד חברות הביטוח – מדד המחירים לצרכן שמשתמשות חברות הביטוח
3 בפברואר 2019
ההבדל בין בדיקה מתמטית ביטוחית של התפתחות החיסכון לבין בדיקת המוצרים (כפל ביטוח ו/או גובה הפרמיה)
28 בפברואר 2019
 

ערך כלכלי טמון בגנזך, בארכיון בו שמורים המסמכים, הפוליסות, נספחי הפוליסות והתקנות של ביטוחי מנהלים וחיסכון. משחר הפקתן של פוליסות ביטוח מנהלים הראשונות ולאורך כל השנים התרחשו ארועים להם היתה השפעה ניכרת כגון : מהפכות טכנולוגיות, תמורות כלכליות כגון המרות מטבע, הפסקת פעילות של 27 חברות ביטוח ,תקנות ורגולציה ועוד.

הארכיון של פוליסי צ'ק

בארכיון פוליסי צ'ק קיימים מסמכים כגון דוגמאות לפוליסות משנת 1948 עד היום,נספחי פוליסות, טבלאות ערכי פדיון של פוליסות רגילים, עזיבה וטבלאות סילוק, טבלאות מקדמי קיצבה בחתך של זכר ונקבה, נספחי קיצבה, חוזרי מפקח על הביטוח, טבלאות גורמי פוליסה, תשואות של פוליסות משתתפות ברווחים של כל חברות הביטוח, תנאים מיוחדים שניתנו לחברות, טבלאות בונוסים, טבלאות תת שנתיות ועוד, שנצברו במשך 16 שנות פעילותה של פוליסי צ'ק.

מה הוא אותו ערך כלכלי ? האם ניתן לכמת את "הערך הכלכלי" בכסף , בערך פדיון , בצבירה של הפוליסה ? התשובה חיובית ,לצורך המחשה להלן שלוש דוגמאות :

לדוגמא: בחלק מהפוליסות קיים נספח לבונוס מיוחד ואי ידיעה על קיומו של הבונוס יכול לגרום לך להפסד משמעותי בגין אי קבלת הבונוס בטעות מחברת הביטוח.

לדוגמא: בעבר היה נהוג לצרף לפוליסות הוניות כמו "מעורב" נספח קיצבה שאיפשר קבלת קיצבה חודשית עפ"י מקדם ישן מהפוליסה, העדר ידע על קיומו של הנספח עלול לגרום לכך שלא תקבל קיצבה חודשית במקדם ישן אשר יגרום לך לנזקים כספיים משמעותיים.

לדוגמא: בנספחים מיוחדים לפוליסה נקבעה מהי הריבית המגיעה לאחר שהפוליסה פקעה, לעיתים העדר הנספח בחברת הביטוח גורם למתן ריבית נמוכה מהנספח ונגרם נזק של עשרות עד מאות אלפי ש"ח

במהלך הבדיקה בפוליסי צ'ק הלקוח מקבל בין השאר את היכולת לאתר באמצעותנו את המידע החסר בחברת הביטוח ואצל הלקוח

הפוליסות של חברות הביטוח עברו שינויים רבים ולאחר כל שינוי הופק נספח אחר, בפוליסי צ'ק יש את הידע למצוא את הנספח המתאים החסר בפוליסה שלך.

בחלק מהמקרים חברת הביטוח ציינה כי אין את הנספח הרלוונטי בפוליסה. ורק בפוליסי צ'ק היה את הנספח המתאים אשר באמצעותו הלקוח זכה לקבל את זכויותיו.

גם אם את/ה חוששים שגם אצלכם חסר מידע משמעותי בפוליסות, נשמח על הצטרפותכם לתהליך של בדיקה

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.