הגעתי לגיל פרישה – מסבירים לי, ואני עדיין לא מבין או יודע מה אני צריך לשאול ולבדוק?
1 במאי 2019
איך להימנע מטעויות בתהליך הפרישה ?
1 במאי 2019
 

הבעיה המרכזית שיש לתת עליה את הדעת היא : האם הנתונים , ערכי הפדיון ,הצבירה של סכומי הכסף ( תגמולים ופיצויים כאחד) עליהם מדווחות חברות הביטוח הם נכונים . היתכן וקיימת טעות בחישוב של חברות הביטוח לאורך עשרות השנים? האם יש סיבות אובייקטיביות לחשוש מהתוצאות של הטעויות שנעשו ע"י חברות הביטוח ?

האם אתה נימנה עם העובדים לקראת הפרישה מבלי שתיכננו אותה ? או שאתה נימנה עם העובדים שכבר יצאו לפרישה מבלי שינהלו אותה ?

בין אם אתה לפני פרישה ,או לאחר פרישה חשוב שתדע שפוליסי צ'ק נמצאת כאן לסייע לך להבין את הדיווחים, הנתונים והמידע בנושא הקיצבה, מקדם ההמרה בפוליסות שלך וגובה הקיצבה למוטבים שבחרת.

התשובה לשאלות אלו:

עד אמצע שנות ה-80 תחילת שנות ה-90 העבודה בחברות הביטוח היתה ידנית.

המרת המטבע במשק הישראלי מלירה לשקל ולשקל חדש יצר בחלק מהמקרים טעויות חישוב של המרה ( פעולת חשבון ידנית של "חילוק" ל- 1000 , או ל- 100 או ל- 10 ? )

27 חברות ביטוח שאינן קיימות היום. כל הפוליסות עבור תהליך מיכון של הסבת נתונים שבעטיה נגרמו נזקים בחישוב ערכי הפדיון והגימלה של הפוליסות

שינויים של תקנות וחקיקה – גרמו לטעויות חישוב עם השלכות מיסוי וגובה הגימלה המחושבת

הגורמים המקצועיים מסייעים רבות בתכנון הפיננסי לקראת הפרישה , אך לפני שאתה מתחיל בהרכבת הפאזל הפנסיוני חשוב לבדוק את הנתונים המדווחים מטעם חברות הביטוח הואיל וההסתברות לטעויות שנעשו בחברות הביטוח נעה בין כ- 47% בפוליסות הותיקות (מעורב וגימלה לדוגמא) לבין כ- 20% בפוליסות מסוג "עדיף" ו"משתתפות ברווחים" . ובמקרה של חלוקת הכספים בפוליסות "צבע הכסף" ההסתברות לטעויות כ- 98%.

אי בדיקת הנתונים עלולה לגרום לך לאחד או יותר מהנזקים הבאים : - הפסד לניצול הטבות המס - סכום תשלום גימלה נמוכה לאורך כל חייך - סכום תשלום גימלה נמוכה לחיי אישתך - סכום ערך פדיון הוני – קטן יותר - במקרה מוות חלילה , תשלום סכום ביטוח הכולל את ערך הפדיון שניצבר שגוי - המוטבים בפוליסה לא יוכלו לבדוק את הפוליסה ולהגיע לחקר האמת לאחר מותך חלילה , וההסתברות לנזק כלכלי גבוה בין אם אתה לקראת הפרישה או שהתחלת לקבל את הגימלה החודשית

פנה אלינו לבדיקת הנתונים וודא שאכן אתה מקבל את המגיע לך !!!

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.