טעות בתשלום "קיצבה מינימלית" בפוליסות עם מקדם ישן בניגוד לתנאי הפוליסה
8 בדצמבר 2021
 

לפעמים לחברות הביטוח אין את העתקי הפוליסות שלך לרבות שינויים בפוליסות דבר המקשה על בדיקת הפוליסות. אז מה עושים ?

לחברות הביטוח יש נתונים שיכולים לסייע לשחזר את העתקי הפוליסות האבודים.

הרקע לאובדן העתקי הפוליסות נובע מכך שלא בוצעה הקפדה על סריקת כל המסמכים למערכת האופטית בחברת הביטוח, אבל חברת הביטוח שמרה את המסמכים המקוריים וניתן לבקש מחברת הביטוח להזמין את התיק מהארכיב ולספק את הפוליסות האבודות.

להלן רשימת המסמכים שיש לבקש מכל חברת ביטוח לצורך שיחזור העתקי הפוליסות מניסיוננו כאשר לוחצים על חברת הביטוח מקבלים את כל המידע:

שם חברת הביטוחהדוחות הסודיים
כלל ביטוחדו"ח 415, דו"ח 481, דו"ח קובץ ארוך מרשומה 400 עד רשומה 488 נתונים משנת 1983
מגדל חברת לביטוחדו"ח פרמיות היסטורי משנת 1991 עד 1997, דו"ח 500
מנורה חברת לביטוחדו"ח "עדיף צ'ק"
הפניקס חברה לביטוח• דו"ח פרוט כיסויים בפוליסה לכל חודש בנפרד
• דו"ח התפתחות החיסכון מתחילת הפוליסה עד היום
• דו"ח מצב ביטוחי היסטורי מתחילת הפוליסה עד היום לכל פוליסה בנפרד

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.