איך מגישים תלונה נגד המסלקה הפנסיונית
7 במרץ 2019
איך קרה שחברת ביטוח ביקשה מלקוח שיחזיר לה 10,000 ש"ח ופוליסי צ'ק בדקה ומצאה שהוא צריך לקבל עוד 140,000 ש"ח
7 במרץ 2019
 

העלייה המשמעותית בתלונות שהוגשו לרשות שוק ההון משקפת את הפעולה המתבקשת מהלקוחות – לבדוק בהקדם את ערכי הפדיון

העלייה בתלונות מוצדקות שהוגשו לרשות שוק ההון בתחום ביטוח חיים עלו מ-29% ל-42% תוך שנתיים , זו עלייה משמעותית המשקפת את הפעולה המתבקשת מהלקוחות – לבדוק את ערכי הפדיון

ממצאים:

טבלה: שיעור התלונות שנמצאו מוצדקות על ידי רשות שוק ההון

תחום201520162017
קרנות פנסיה20%39%42%
קופות גמל47%44%49%
ביטוח חיים29%49%42%

לתלונות הציבור יש מרכיב במדד השרות לכל מוצר שמפרסמת רשות שוק ההון . 20% מהציון של חברות הביטוח הוא בתחום תלונות הציבור.

שביעות רצון והמלצת לקוחות ניתן משקל של 70%, כאשר המרכיב הנוסף במדד הוא זמני מענה טלפוני.

כפי שפירטנו במאמרים קודמים לגבי דרכי התקשרות עם המפקח על הביטוח, חשוב לציין שכל לקוח יכול לפנות לרשות שוק ההון/המפקח על הביטוח במקרים בהם הלקוח סבור שחברת הביטוח לא התנהגה בהוגנות כגון : חברת הביטוח לא שילמה או לא זיכתה כספים להם הלקוח זכאי, הותירה לקוח ללא מענה או נתנה מענה חלקי , לא פעלה בהתאם לתנאי הפוליסה והוראות הדין, עיכבה תהליכים, החברה אינה זמינה או נגישה , לא ניתן לברר מידע ביעילות, רמת השירות נמוכה.

ניתקלת בבעיה של כספים חסרים ,ערך פדיון נמוך ? בדוק אצלנו את נכונות הנתונים המדווחים לך ותזכה לקבל דיוק בזיכוי המגיע לך עקב טעויות חברות הביטוח.

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.